Laatste dagje Sunshine coast - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Laatste dagje Sunshine coast - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Sunshine coast

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

23 Februari 2013 | Australië, Noosa Heads

Hallo allemaal,

Nog even een update voordat we morgen naar tante Jopie en ome Rinus in Brisbane aan de Goldcoast vertrekken.

Het heeft hier amper meer geregend en de temperatuur loopt op tot 33 graden. Vaak moeten we aan jullie denken in de kou in Holland.
Het Thaise restaurant was een succes. Een mooie plek om onze herinneringen van vorig jaar toen we met Henk en Lesley en de Datjes in Thailand waren.

Vrijdag maken we een mooie tour in de countrysite. Wandelen naar de top in Tewantan Forest park waar we een prachtig uitzicht over de omgeving hebben. Koffie met heerlijke taartjes drinken we in een Frans shopje en lunchen doen we bij een authentieke kaasboerderij in Kenilworth. Heerlijk rustig en met lekkere kazen.

Op de terugweg stoppen we nog bij het Apollonian hotel. Hier wordt iedere zondag een heel varken aan het spit gebonden en boven een groot vuur geroosterd. Helaas zijn we zondag niet in de buurt.

Die avond heeft Tini weer voor een geweldige maaltijd gezorgd. Roasted lam met groenten. Henk en Lesley eten mee dus een mooi moment om de champagne die we voor ons trouwen kregen te openen. Het was een heerlijke avond zo.

We hebben iedere dag even skype contact met het thuisfront en vannacht zelfs even met Frans. Wat een uitvinding.

Het is inmiddels zaterdag en Peter en Tini nemen ons mee naar het strand en Laguna outlook. Ook hier weer prachtig uitzicht over Noosa. Vanavond gaan we met de hele groep uit eten.

We kregen wat reactie over de foto's die niet te openen waren. Mocht je die problemen weer hebben openen dan niet via de link in je mail maar ga dan rechtstreeks naar wilbetty.waarbenjij.nu
Onder de foto's staat ook rechtsonder start of stop. Hiermee kun je een slideshow openen.

We hooren graag of dat ook nog problemen geeft.

Groetjes vanuit een broeierig Noosa,
Wil & Betty en de rest van de Noosa familie

• 23 Februari 2013 - 09:28

Brigitte:

Hallo Betty en Wil,

Wat hebben jullie het heerlijk daar. Wat maken jullie weer een prachtige reis. En lekker verwend worden door de familie met eten, drinken en goed gezelschap, heerlijk hoor. Vooral dat chocoladetaartje die ik voorbij zie komen in de slideshow spreekt mij erg aan!
    Nog veel plezier jullie laatste dagje en reis voorzichtig naar de volgende bestemming. Ik ga zo de kou weer in......Brrrrr, het heeft weer gevroren, maar ik zal niet klagen. Het is droog en het zonnetje schijnt.

groetjes
    Brigitte

• 23 Februari 2013 - 11:25

Hans:

hai Wil,Betty

gaat helemaal goed hoor nu met de fotos, is zo een verslag toch weer veel leuker. Ziet er allemaal scitterend uit. Ben wel jaloers op jullie temperatuur daar, hier word je niet zo vrolijk met de wind, dus breng maar een paar graadjes mee terug.
    Heel veel plezier, geniet ervan en ik zie jullie vlug

groetjes Hans

• 23 Februari 2013 - 21:08

Truida En Germain:

hallo luitjes wat gezellig zo met de family en dan die vogels eten gewoon uit je hand neem er maar een mee groetjes

• 24 Februari 2013 - 10:57

Lars Timothy Dat: