A few hours to go! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wil en Betty - WaarBenJij.nu A few hours to go! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

A few hours to go!

Door: Betty Dat

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

09 Februari 2013 | Australië, Melbourne

Over een paar uur vertrekken we uit het koude kikkerlandje voor 5 weken naar Australie. Zondagavond aankomst in Melbourne.

• 09 Februari 2013 - 02:42

Tinie:

Hi, allemaal very excited, gefeliciteerd, wanneer is dat huwelijk geweest? Have a good trip and see you soon
    love Pete & Tinie

• 09 Februari 2013 - 07:50

Brigitte:

Ha Wil en Betty,

Heerlijk hoor, weg uit de kou. Ik zie hier in Ypenburg weer witte straten en de autoruiten zijn bevroren. Brrrrr, weer erg koud dus! Een goede vlucht en heel veel plezier

Brigitte

• 09 Februari 2013 - 13:50

Truida:

betty en wil heel veel plezier in dat warme en mooie australie we denken hier aan jullie en hopen dat wij weer mee mogen genieten van jullie reis goede reis truida en germain

• 09 Februari 2013 - 13:50

Ben:

Hoi Betty & Wil,
    geniet van jullie huwelijksreis,en doe
    de familie van Wil de groetjes van ons.
    Veel liefs en groetjes,
    Martha, Ben Lars & Annika.

• 09 Februari 2013 - 16:06

Jan En Patries:

Hele goede reis en vooral Bet: sterkte met je rug, want zo lang zitten is voor een gezonde rug al een kwelling. Dikke kus van ons uit lekker warm Goa. Leuke foto's van jullie trouwdag. Liefs.

• 09 Februari 2013 - 19:45

Désirée:

Wil en Betty: veilige en goede reis en geniet van elkaar en van jullie vakantie!

• 10 Februari 2013 - 10:02

Alex,Brigite En Renske:

Hoi hoi,

Goede reis, geniet ervan en van elkaar!
    Liefs
    Alex en Brigitte
    Dikke kus van Renske

• 10 Februari 2013 - 21:10

Linda En Frans:

Hoi kanjers,

We wensen jullie heel veel plezier en veilige kilometers. Tot over 5 weken.

Gr. Linda en Frans

Wil en Betty

Sabbatical van 8 december 2007 tot 1 juni 2008. Eerst naar Thailand, dan India, Pakistan,Iran, Turkeije, Griekenland, Albanie, Italie, Zwitserland, Frankrijk, Belgie en dan weer terig in Nederland. De eerste weken in Thailand zijn met openbaar vervoer. In India staat onze motor klaar om terug te rijden naar Den Haag.