Gran Canaria: Zon weer gevonden! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Gran Canaria: Zon weer gevonden! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Gran Canaria: Zon weer gevonden!

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

25 April 2008 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal,

Even een berichtje uit Gran Canaria. Nadat we woensdagavond 9 april thuis zijn gekomen van onze grote motortrip, zijn we de maandag daarop alweer vertrokken naar Gran Canaria.

De dagen ervoor hebben we nog even een bezoekje gebracht aan Rotterdam en Amsterdam. Je moet toch bezig blijven.

Op Gran Canaria wilden we een beetje opwarmen na het laatste koude stuk op de motor door Europa. En dat is aardig gelukt. We hebben goed tot zeer goed weer, een mooie bungalow met 4 zwembaden en kunnen als de wind het toelaat naar het strand.

Met een Chrevrolet Kalos (rijdt niet harder dan 80 km de berg op) hebben we 4 dagen de binnenlanden en Las Palmas bezocht. De binnenlanden zijn hier echt prachtig. Bergen, bergmeren en alles staat nu mooi volop in bloei. Las Palmas viel qua shoppen erg tegen. Wat niet tegenviel is de benzineprijs n.l. 0,84 eurocent per liter.

Maandagavond vliegen we weer naar huis om dinsdagavond de Koninginnennach te bezoeken.

Vanwege de slechte internetverbinding, zullen we het laatste stukje van de website (vanaf Griekenland) pas volgende week thuis updaten.

We gaan proberen om nog wat foto's van Gran Canaria bij dit bericht te plaatsen.

Groetjes,

Wil & Betty

• 25 April 2008 - 17:05

WiL:

Hallo vakantiegangers,
    Zijn weer heel andere plaatjes. Ook weer eens wat anders dan een hoofddoek Betty. He Wil, dat ijsje smaakte zeker opperbest. Geniet er nog lekker van die laatste dagen en tot gauw.

dikke kus van ons
    Wil, Willem, Kelly en Bibi

• 26 April 2008 - 16:22

Maris:

hallo leuk om weer wat van jullie te lezen. heel fijn dat jullie opgewarmd zijn. geniet nog maar lekker van de zon hier is hij bijna niet aanwezig.
    lieve groetjes rob,maris bas en bob

• 07 Mei 2008 - 13:42

Nico:

Hey Wil & Betty.

Ook ons is weer weg uit Azie en terug in Nederland en zag zojuist jullie reactie op onze reispagina, Leuk..thanks! Damn de tijd gaat te snel.... Als het aan mij lig ga ik zo weer terug want het was weer helemaal Top!

Maar goet we hebben weer om ergens naar uit te kijken, wordt op zeker weer azie volgend jaar!

Misschien drinken we er dan een biertje.

Wuh belluhhhhhhhhhhh

Grtz
    Nico

Wil en Betty

Sabbatical van 8 december 2007 tot 1 juni 2008. Eerst naar Thailand, dan India, Pakistan,Iran, Turkeije, Griekenland, Albanie, Italie, Zwitserland, Frankrijk, Belgie en dan weer terig in Nederland. De eerste weken in Thailand zijn met openbaar vervoer. In India staat onze motor klaar om terug te rijden naar Den Haag.