Weer aan het werk en ADO gepromoveerd !!!! - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Weer aan het werk en ADO gepromoveerd !!!! - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Weer aan het werk en ADO gepromoveerd !!!!

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

03 Juni 2008 | ,

Hallo allemaal,

Willem (dat is onze papagaai voor wie dat nog niet weet) is weer lekker thuis en we zijn alweer aan het werk.

De laatste 3 weken (eigenlijk de 6 maanden) zijn voorbij gevlogen.

Allereerst hadden we nog de spanningen rondom de promotie van ADO naar de eredivisie. Wil had het toch al die tijd goed voorspeld (geen haagse bluf dus). In de laatste weken zijn we een aantal dagen gaan shoppen in Antwerpen, Amsterdam en Rotterdam en hebben nog de auto gepakt om een weekje naar Noord-Spanje te gaan.

Het weer in Europa is/was nog steeds van slag en in de Pyreneeën lag nog volop sneeuw (en sneeuw hadden we tijdens onze terugreis vanuit India toch al genoeg gezien). In Spanje hebben we een week lang met een bootje op het stuwmeer van Caspe gevaren en gevist. Vanwege het slechte weer aan de Spaanse kust en Frankrijk zijn we helaas weer eerder richting Den Haag vertrokken en waren we dan ook weer wat eerder thuis.

De weblog en website waren een succes, zowel voor ons als voor vele anderen. Van alle foto's en berichtjes op wilbetty.waarbenjij.nu laten wij een album maken. Wil je daarom nog iets kwijt doe dat dan voor 25 juni 2008 want dan gaan we het album klaar maken om te laten drukken. Ook proberen we dan de website klaar te hebben met de laatste aanpassingen.

Als laatste willen we iedereen bedanken voor de vele en vooral leuke berichtjes. We hebben er iedere keer weer, zo ver weg van iedereen, echt van genoten. Het zal jullie dan ook niet verbazen maar we zijn al stiekem met de voorbereidingen begonnen voor onze sabbatical over 5 jaar.

Vind je het leuk om een keertje bij te praten en wat foto's (niet alle 8000 natuurlijk) en film te zien stuur ons dan een mailtje en dan maken we een afspraak.

Mailto: Bettydat@hotmail.com

We hopen tot gauw en anders weer over 5 jaar.

Groetjes,

Wil & Betty

• 03 Juni 2008 - 18:52

Wil:

Hallo ex-vakantiegangers,
    Voor iedereen die het wil weten. Ik mis hem hoor, onze Willem. Het is stil in huis, maar ik weet ook dat hij er vast al weer snel zal zijn.
    Nou ik heb wel interesse hoor in een foto/film avond.
    Het gewone leven is weer voor jullie begonnen, maar de voorbereidingen voor een nieuwe trip,waar dan ook heen, zullen vast in de planning staan.
    Ik heb genoten van ons etentje en wil jullie daarvoor nog bedanken.
    Dikke kus van ons,
    Wil, Kelly en Bibi en dit keer geen Willem.

• 03 Juni 2008 - 19:51

Pjotter:

Je loopt door de gang en dan denk je, he die stem, die aparte lach, ken ik die niet? Effe teruglopen, ja hoor ze is er weer. Wat een lekker bruin bekkie en wat fijn haar weer "live"terug te zien. Welkom in ons ijspaleis. De lunchafspraak gaan we heel snel maken.

• 04 Juni 2008 - 07:31

Marco En Lotje:

nog gefeliciteerd uiteraard met de promotie naar de ere-divisie!...Nu nog versterkingen zoeken in de verdediging, middenveld en aanval en dan komt het vast wel goed ;-)

• 12 Juni 2008 - 10:43

Lia Groen:

Hoi Betty,
    Weer blij je in goede gezondheid terug te zien. Leuke foto's en verhalen gelezen.
    Hoop dat jullie een fijne periode achter de rug hebben gehad.

Groetjes Lia Groen

• 18 Oktober 2008 - 19:14

Rob Hoogendijk:

Betty,
    Gefeliciteerd!!!
    Met een goed afgesloten reis seizoen en met ADO.
    Ik vond het altijd erg leuk om de verslagen te lezen alleen deze laatste heeft me toch erg verbaasd. "Shoppen in Amsterdam" en geen bel voor een bakkie. Ik weet het niet meer.
    Dit moeten we dan zeker binnenkort goedmaken.
    Als je de 8000 tot 80 gereduceerd hebt zie ik ze heel graag natuurlijk.
    Ik wacht wel, tot er een gaatje is in jullie drukke schema, op een telefoontje.
    Groeten aan Will.
    Rob

• 18 Oktober 2008 - 19:16

Pieter Van Weers:

Effe een klein beriggie van Down Under. Goed om te horen dat jullie heelhuids zijn terug gekeerd van de gigantische onderneming. Heb effies de adem ingehouden toen jullie door hoofddoekjes land reisden. Maar aangezien er in de Residentie flink wat borstels rondlopen heb je op voorhand een beetje kunnen acclimatiseren.

In ieder geval, de Groen Gele Giganten spelen komend seizoen weer waar ze thuishoren, en wat hebben ze die promotiue bekeken aangepakt! Jode en boere maak je borstje maar nat, Ef Cei De Haag komt binnenkort weer buurten!

Het allerbeste en tot horens.

Groetjes vanuit een koleertjes koud Wellington

Pieter van Weers

• 18 Oktober 2008 - 19:18

Pierre:

Dag Wil en Betty

vol belangstelling heb ik jullie verhaal op de website gelezen. Wat een tocht, respect.
    Jammer dat de foto's zo klein zijn waardoor ze niet goed zichtbaar zijn. Ik kan me voorstellen dat je dit onderweg zo gedaan hebben ivm upload tijd. Gaan jullie nu jullie weer thuis zijn de kleine foto's vervangen door grotere zodat ze beter zichtbaar zijn?
    Ik heb in ieder geval genoten van jullie verhaal.

Groeten,

Pierre

• 18 Oktober 2008 - 19:21

Martha, Ben,Kids:

Wij gunnen jullie natuurlijk zo`n lange reis maar we zijn toch wel erg blij dat jullie weer gezond en veilig thuis zijn.
    Lars zegt: ik vind het irritant als ze weg zijn " dus vroeg ik waarom? nou daarom.
    En Annika vond het helemaal niet leuk dat jullie er niet waren. Dus de eerste 5 jaar niet zolang meer op reis.
    Het kunnen volgen van de reis via de site met de foto`s is het voor het thuisfront erg fijn.
    hierbij sluiten wij onze berichten af.

• 08 Februari 2009 - 17:12

Linda Van Twist:

Eigen schuld ... dikke ...;-)
    Ik hoop dat de meerval wel lekker smaakte of was ie voor de poes?

• 08 Februari 2009 - 17:18

Linda Van Twist:

Heerlijk om die verhalen te lezen en reisfoto's te zien. Reizen heerlijk, ik heb het zoveel gedaan. Ik zou graag terug willen naar Ijsland (nu goedkoop) en Jeruzalem, de dag na sabbath, lekker uitgaan in die prachtige oude stad en Roemenië en ... ach ga zomaar door!