Den Haag: Surprise!!! - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Den Haag: Surprise!!! - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Den Haag: Surprise!!!

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

12 Mei 2008 | ,

Hallo allemaal,

Na een heerlijke zon/rust vakantie in Gran Canaria kwamen we terug in een koud Den Haag. Gelukkig niet voor lange tijd want na 2 dagen werd het ook hier lekker zomers.

Onze laatste trip, tijdens de sabbatical, gaat in ieder geval volgende week naar Caspe. Dit ligt in het binnenland van Spanje, zo'n 2 en een half uur vanaf Barcelona. Hoe de reis daar naar toe verloopt is afankelijk van het weer in Europa en de prestaties van ADO Den Haag.

Ben en Martha hadden ons gevraagd om 10 mei vrij te houden om hun 12,5 jarig huwelijkfeest (inmiddels bijna 13 jarige) met hun te vieren. We werden om 17.00 uur in Zoetermeer verwacht.

Tot onze verbazing liep Ben nog in zijn korte broek rond en Lars in zijn zwembroek toen we daar aankwamen. Snel bleek dat dit niet zou veranderen want toen wij binnenkwamen was iedereen (behalve Sinterklaas en Zwarte Piet) van de uitwuifparty in de tuin van Ben en Martha aanwezig. Klaar voor onze terugkom-party. Iedereen was gewoon weer aanwezig. Zelfs de mensen die er toen vanwege ziekte niet bij konden zijn.

Iedereen had weer enorm zijn best gedaan om zijn/haar lekkerste gerecht klaar te maken. En dit keer mochten moesten wij (Wil & Betty) als eerste alles proeven.

Het was een geweldige verrassing en we willen iedereen die hier (stiekum) aan heeft meegewerkt nogmaals bedanken. We hebben er ernorm van genoten en het is goed te weten dat er toch heel veel mensen zijn die het echt fijn vinden dat we weer terug zijn.

Daarom plaatsen we bij dit stukje nog wat leuke foto's. Voor de liefhebber melden we ook dat de website tot onze terugkomst in Nederland is bijgewerkt.

Groetjes,

Wil & Betty

• 12 Mei 2008 - 11:07

Wil:

Hallo lieveds,
    Ja, heel toevallig lees ik de mail nu, want de hele ochtend had ik geen internet en zoals jullie weten ga ik straks op konijnencursus. Ha,ha. Als vreemde eend in de bijt wil ik ook iedereen hartelijk bedanken voor de warme ontvangst in jullie club en ik vind het fantastisch zoals alles voor afgelopen zaterdag georganiseerd is. Het eten was fantastisch en helemaal met zo'n lekker toetje als de appeltaart. Nou het zit er nu bijna echt op. oh,oh wat is dat toch snel gegaan.
    Ik wens jullie alvast een waanzinnig laatste trip toe.Wat ADO ook doet (ik heb er niet zoveel verstand van) denk ik toch dat dit laatste stukje ook geweldig zal zijn als afsluiting van jullie enorm lange vakantie.
    Geniet er van en ik ga ook vast aftellen, want oh oh wat zal ik die kleine groene jongen missen.
    Een dikke kus van ons allemaal.
    wil, Willem, Kelly en Bibi

• 13 Mei 2008 - 10:10

Maris:

Hallo nog even vakantie gangers.
    we vonden het fijn om te zien dat de verrassing goed is bevallen. het was ook heel spannend om te doen. het weer was ook perfect. we vonden het erg gezellig.
    veel vis en vang plezier in caspe en wil ga ze maar vertellen dat jullie straks met z`n vijve komen.
    lievegroetjes

• 14 Mei 2008 - 11:46

Bas:

Ha betty en wil.

het was echt gezellig he op die avond :)