Welkom op de site van Wil en Betty. - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Welkom op de site van Wil en Betty. - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Welkom op de site van Wil en Betty.

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

09 November 2007 | ,

Motortocht India-Den haag


Op 8 december trekken wij de deur achter ons dicht, om een lang gekoesterde wens uit te laten komen n.l terugrijden van India naar Den Haag op onze motorfiets. Voordat we met dit avontuur gaan beginnen gaan we eerst 6 weken naar Thailand.

Deze site geeft een beeld van de ervaringen die wij opdoen tijdens dit avontuur en welke voorbereidingen er nodig waren om dit te realiseren.

  • 12 December 2007 - 18:58

    Pieter Van Weers:

    Is dat effe een poepie gaaf zo'n bliksemvakantie van zes maanden! Ik hoop dat jullie veel plezier hebben en dat alles perfect verloopt. Heb toch zo mun bedenkinge over Pakistan en Iran, niet echt fijne plekken voor een plas stop! Gewwon hard doorheen rijden voordat ze door hebben dat je er bent!

    Nog maals veel plezier en het allerbeste,

    Groetjes vanuit een bewolluk Wellington!

  • 04 Maart 2008 - 14:32

    Joke Aarssen:

    Hoi Betty,

    Wat een geweldige tijd zullen jullie hebben. Gaaf hoor wat jullie doen. Als mijn man dit leest wordt hij helemaal gek. Ik denk dat hij dat ook wel zou willen.
    Jongens heel veel plezier en Betty als je terug bent heb ik de dienst al verlaten. Op 1 april as heb ik mijn afscheidsreceptie. Hoop je nog eens te zien.

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil en Betty

Sabbatical van 8 december 2007 tot 1 juni 2008. Eerst naar Thailand, dan India, Pakistan,Iran, Turkeije, Griekenland, Albanie, Italie, Zwitserland, Frankrijk, Belgie en dan weer terig in Nederland. De eerste weken in Thailand zijn met openbaar vervoer. In India staat onze motor klaar om terug te rijden naar Den Haag.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 66911

Voorgaande reizen:

09 Februari 2013 - 16 Maart 2013

Honeymoon in Down Under

14 December 2011 - 14 Januari 2012

Thailand 2011-2012

08 December 2007 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: