Route van India (Chennai) naar Den Haag - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Route van India (Chennai) naar Den Haag - Reisverslag uit , van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Route van India (Chennai) naar Den Haag

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

16 November 2007 | ,

In december gaan we eerst 6 weken door Thailand reizen. Vanuit Bangkok vliegen we in januari naar het zuiden van India. In Chennai halen we onze motor op om dan via Bangalore, Goa naar Radjasthan te rijden. Na een rondje Radjastan gaan we de grens over na Pakistan. Daarna zijn Iran, Turkeije, Griekenland, Albanie, Kroatie, Italie, Zwitserland en Frankrijk aan de beurt. Vanuit Frankrijk kunnen we in 1 dag weer thuis in Den Haag zijn.

• 06 December 2007 - 10:12

Jan Lesscher:

Natuurlijk wens ik jullie veel plezier tijdens dit avontuur! Zal zeker de link bij mijn favorieten plaatsen om te zien waar jullie nu weer uithangen en om zo nu en dan (virtueel) een stukje achterop mee te reizen.
    Goeie reis en heel veel suc6 onderweg!
    Jan Lesscher.

• 07 December 2007 - 07:23

Stefan:

Hee Wil & Betty,

Het was gister ff gezellig biertje drinken :D. Wens jullie nogmaals veel plezier met jullie reis en geniet ervan!

We zullen jullie blijven volgen op deze website.

Groetjes,
    Stefan, Anita, Damian (DIE, DIE, DIE :-) ) & Djustin.

• 07 December 2007 - 08:52

Debby Kouwenhoven:

Hi Bets en Wil natuurlijk,

Heb je niet meer gezien, boehoe. Had jullie nog veel plezier willen wensen maar is er niet meer van gekomen. Nu geloof ik wel dat jullie ook zonder mijn wensen en hele spannende boeiende reis zullen beleven. Ik blijf je in ieder geval volgen.
    Geniet er van!!!
    Groetjes Debby

• 07 December 2007 - 20:54

Mandy:

lieve betty en wil
    ik wens jullie een hele goede reis toe! ik zal jullie missen!

we houden contact via de weblog en volg jullie met de reis!

onwijs veel plezier en we spreken elkaar zodra je weer veilig bij ons bent(K)

kusjes voor jullie

• 07 December 2007 - 22:19

Ton En Jacqueline:

Lieve Wil en Betty,
    Super goede reis,en pak elke dag die super grote G van Geniet van elk moment.
    We gaan jullie volgen.
    groetekus
    Ton en Jacqueline

• 08 December 2007 - 00:47

Ken Maeda:

Hi Wil Betty!
    It's been a long time not to see u.
    This is Ken.

I look forward to the update to a Web page from Japan.
    Please come near to my house and say when you visit Japan some day.

later aligator , good luck

• 08 December 2007 - 10:36

Alex, Bri, Renske:

Hallo luitjes,

Heel, heel, heel veel plezier, en geniet ervan! We zullen de site nauurlijk in de gaten houden. Mocht ADO weer eens winnen laten we dat wel ff weten ;-) hehe..Groetjes uit Deventer en een dikke knuffel van Renske!

• 08 December 2007 - 13:02

Patricia & Marcel :

Lieve mensen, heel veel plezier op jullie reis. In gedachten zijn we bij jullie. Geniet er maar van. Rij veilig!
    Groetjes Marcel en Patricia

• 09 December 2007 - 13:28

Mariska:

Wat onwijs gaaf dat we jullie kunnen volgen via jullie weblog.
    Heel veel plezier en een goede reis.
    Hier alles goed ,

Groetjes Rob,Maris,Bas en Bob

• 10 December 2007 - 09:34

Elia:

Hoi Betty en Wil,

De kop is er af.Jullie zijn nu in jullie vertrouwde Thailand.
    Leuke site Bets! Spannend om jullie zo te kunnen volgen.
    Nog niet veel te berichten vanuit Den Haag, inmiddels droog en wat kouder en heeeel veeeeeel kerstlichtjes.

Veel plezier en groeten van Elia

• 11 December 2007 - 08:21

Peter En Lia:

Wil, Betty
    Wij wensen jullie een heel leuke tijd en een goeie reis. Wij blijven het volgen,
    groetjes

• 11 December 2007 - 18:24

Annika, Lars:

Hallo tante Betty wij willen je hartelijk feliciteren met je verjaardag en een fijne verjaardag!
    We missen jullie nu al.
    Dikke kus en groetjes van Annika en Lars

• 11 December 2007 - 18:28

Martha, Ben:

Hoi Betty en Wil,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag we kunnen helaas geen bakkie komen drinken bij jullie maar die houden we wel tegoed. Heeft Wil nog wat gevangen ?
    Dikke kus en groetjes,
    Martha & Ben

• 18 Oktober 2008 - 18:14

Berry Wichers:

Hallo wereld reizigers met Berry hier weer. Dank voor het positieve bericht en zie met belangstelling t.z.t. jullie ervaringen tegemoet. Zonder tegenbericht neem ik de vrijheid jullie bevindingen naar enkele voor mij bekende personen, door te sturen die zeer geïnteresseerd zijn in jullie trip. Nogmaals enorm veel succes en bovenal gezond weer op..!!

Met vriendelijke groeten, Berry..!!

• 18 Oktober 2008 - 18:16

Dini & Jos:

Hallo Wil & Betty,

Hoe is het met jullie? Leuk om te lezen dat jullie plannen voor jullie nieuwe grote reis allemaal verwezenlijkt gaan worden. Ik ga de site zeker volgen.
    Helaas zijn wij met kerst niet in Thailand. Dini moet deze kerst werken.
    Ikzelf ben nog bezig geweest om met Kerst in mijn eentje naar Indonesie te gaan. Mijn plan was om op Java een motor te huren en daar dan rond te toeren. Kon geen goedkope vluchten meer vinden en natuurlijk is het daar regenseizoen. Het rijden is dan waarschijnlijk een stuk moeilijker.

Ik wil jullie een hele goede tijd toewensen. En ik ga jullie op de voet volgen via de site!
    Veel plezier (bofkonten)

Groetjes,
    Dini & Jos

• 18 Oktober 2008 - 18:24

Hnk & Lesley:

Happy New Year to both of you. Henk sang with the band on New Years Eve that heuse to with in Geelong. It was a good night, and it was at a hall that is highon the hill, and you could see all the lights of Geelong, and the fireworksthat was on the beach. It has been very hot here, and at Noosa it has been verywet.Annette has gone back, and she said tonight that the garden has been washedand blown away, because of the weather. It is great to hear from you. It takesHenk a little while to read it, but that is good for him. Good practice withhis reading dutch. Love to you and Wil, Lesley & Henk