Thuis in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Thuis in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Thuis in Bangkok

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

12 December 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Na een lange goede vlucht zijn we weer thuis in het vertrouwde Bangkok. Na een middagje relaxen was het voor Wil meteen aan het werk met het vissen met Francois.2 dagen vissen op een nieuw meer met alleen maar roofvis. Veel gevangen maar geen gigant.
Zijn nu bezig de vlucht naar Chang Mai op zaterdag te regelen. Voor de rest van de week staan in ieder geval Chinatown, Starbuck en heel veel restaurantjes op het programma. We proberen deze week de website te updaten.
Bedankt voor alle leuke reacties,
Wil & Betty

• 12 December 2007 - 06:41

Marian Slettenhaar:

Hallo Betty,
    Gefeliciteerd met je verjaardag, veel plezier op reis.
    groetjes,
    Marian

• 12 December 2007 - 06:52

Patricia:

Bet,van harte gefeliciteerd!! Zal vanavond op je proosten (na het orkest in 't Syndicaat).
    Dikke kus,
    Patricia

• 12 December 2007 - 07:00

Wil:

Lieve Betty,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Met de kleine groene man gaat et goed. Vrolijk, eet en bedeld goed.
    Kus van ons Wil, Willem, Kelly en Bibi

• 12 December 2007 - 07:13

Mariska:

Hallo Betty en Wil

Betty van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van en geniet er lekker van. Doe Wil de groetjes Rob Maris Bas en Bob

• 12 December 2007 - 08:23

Frans En Linda:

Ik hoop dat het in Thailand beter weer is dan in Nederland. Na een paar grijze regenachtige dagen is het nu koud, maar wel zonnig. Vanmorgen (woensdag) voor het eerst de ruiten van onze auto's moeten krabben. Rust lekker uit en geniet, jullie hebben nog een lange reis voor de boeg.
    Groetjes
    Linda

• 12 December 2007 - 08:24

Frans En Linda:

Zie aan de reacties van anderen dat je jarig bent Betty. Van harte gefeliciteerd en een dikke knuffel voor jullie beiden.

• 12 December 2007 - 08:32

Ben:

Hoi zusje,
    Dat je maar een grote meid mag worden.
    van harte,
    Ben

• 12 December 2007 - 08:47

Brigitte:

Hai Betty,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag,maar ik denk dat, dat wel gaat lukken.
    dikke kus van ons, Alex Brigitte en Renske

• 12 December 2007 - 10:18

Brigitte/OR Dames:

Hoi Betty,

Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria.
    Gefeliciteerd van ons allemaal! Heel veel plezier en tot het volgende bericht

• 12 December 2007 - 12:57

Marco En Lotje:

Hey wereldreizigers,

onder het motto beter laat dan nooit: Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Hoop dat alles daar nog naar zin in. Wij krijgen het huisje steeds meer ingericht en voelen ons meer en meer thuis.

Goede reis en tot snel!

Lotje en Marco

• 12 December 2007 - 15:13

Mandy En Linda:

heey betty en wil

van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!
    ben erg blij dat jullie veilig zijn aangekomen! groetjes

• 12 December 2007 - 15:44

Ronald:

Hallo Betty,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens jullie veel reisgenot de komende maanden.
    Ronald

• 12 December 2007 - 19:52

Anneke &Bert:

Zo genieters, hier dan even een woordje uit het koude Nederland, maar als ik zo die achter grond zie kunnen jullie net zo goed gaan skien. Fijn dat het allemmal gaat zo als het moet gaan, mochten jullie toch niet allen vis opeten "bewaar dan wat voor mij".
    Nou lieve mensen, ga zo door en geniet er maar lekker oplos. love you Bert en Anneke

• 12 December 2007 - 19:55

Anneke & Bert:

lees ik ineens dat mijn dearbare achter nicht jarig is geweest bij deze van harte gefeliciteerd en een knuffel voor beide. Anneke en Bert

• 13 December 2007 - 21:53

Hans:

fijn dat de start goed is verlopen maar volgens mij is vissen toch ook ontspannig.Eetse in chinatown.groetjes hans

• 14 December 2007 - 12:45

Pjotter:

He Bet en Wil, krijg gelijk zin te komen, wat een heerlijk land he. Zo de eerste stappen zijn gezet. Doe de olifanten in Chang Mai de groeten van ons en hou alles heel. Geniet ervan. gr.

• 15 December 2007 - 19:13

Robert:

Hoi Wil en Betty,

Goed om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet lekker van de reis. Erg gaaf dat jullie zoiets doen. Zal deze site in de gaten houden om jullie voortgang te zien.

Robert

• 16 December 2007 - 10:29

Peter En Sonja Koes:

Betty,
    Nog gefeliciteerd met jouw verjaardag. En goed om te horen dat alle "well"is
    groeten,
    Sonja en Peter

• 16 December 2007 - 13:01

Tamara:

hoi betty en wil
    luek dat ik ook mee mag kijkem wat jullie allen maal gaan beleven , heel veel plezier xx tamara

• 17 December 2007 - 19:49

Lars:

Hallo Tante Betty en ome Wil,
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier is het al kouder aan het worden en ik ben dit weekend weer naar Zandvoort geweest met be-active en daar hebben we gezwommen en zaterdag zijn we naar Nemo in Amsterdam geweest.
    Onder de boom liggen al veel cadeautjes voor met kerst en Papa zegt dat die pas op tweede-kerstdag om 24.00 uur open mogen. ( traditie).
    Annika en Mama zijn nog niet helemaal beter en hoesten nog veel en ik ben mijn stem kwijt.
    Deze week heb ik nog een kerstfeest op school en vanaf vrijdag ben ik twee weken vrij.
    Dikke kus van Lars

• 18 December 2007 - 11:25

GEBRUIKERSBALIE:

Hoi Betty,

Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog een hele fijne reis en blijven genieten
    groetjes

• 21 December 2007 - 11:52

Riet Korving:

Betty en Wil,
    Hele prettige kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2008!
    Veel plezier, geniet van het mooie weer, want hier is het erg koud en er ligt sneeuw, dus daar bij jullie is het beter.

groetjes Riet