Phuket in de zon - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Phuket in de zon - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Phuket in de zon

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

21 December 2007 | Thailand, Phuket

Hallo allemaal,
Weer even een berichtje nu uit Phuket. Na Bangkok hebben we een aantal heerlijke dagen gehad in Chang Mai. Bruce,een oude engelse visvriend van Wil kwam ons van het vliegveld halen. Na een half uurtje rijden zaten we in een gigantische bungalow met uitzicht op een prachtig maagdelijk vismeer. Vanaf het terras kon je vissen. Eten deden we met Bruce en Noon, zijn vrouw samen. Buiten de byzondere vissen die Wil ving: shufflenosetiger, roho, tapian en een meervalsoort met stippen ving ik een Nigel een vis die daar nog niet eerder in het meer was gevangen. Samen met Bruce en Noon hebben we de hoogste berg van Thailand bezocht. Al met al een geweldige tijd. Nu zitten we in het altijd bruisende Patong. In een basic room met veel lawaai. Wat een verschil.
Morgen proberen we de website te uploaden en gaan we de tickets voor de boot naar PhiPhi regelen. Verder hebben we net het bericht gekregen dat onze motor naar India is verscheept. Gelukkig. Verwachte aankomstdatum 21 januari 2008. Groeten Betty, Wil en zo'n 100.000 lieve thaise dames.

• 21 December 2007 - 13:45

Pjotter:

Voordat het er niet van komt, alvast jullie beiden een heel fijne kerst toegewenst. Heerlijk lijkt me dat in het zonnetje om kerst te vieren. Veel groeten van Marga & Peter.

• 21 December 2007 - 13:46

Relinde:

Hoi Betty en Wil,

Als ik zo naar buiten kijk van achter m'n bureau en ik zie de grijze mist en de rijp op de bomen zou ik graag even met jou van plek willen wisselen...

Ik wens jullie alvast fijne feestdagen en een gezond 2008 onder een warm zonnetje!

groetjes van Relinde

• 21 December 2007 - 14:14

Ben ,Martha, & Kids:

Hallo Betty & Wil,
    Hier is het wit en koud en we zijn net aan de kerstvakantie begonnen.
    Annika is nu ook haar tweede tandje kwijt en samen met Martha aan de beterende hand.
    Op school was het een leuk kerstfeest en maandag gaan we nar de Winter-Efteling en Dinsdag bij Oma langs.
    Alvast een hele fijne kerst en een dikke kus van ons.
    Martha, Lars , Annika en Ben

• 21 December 2007 - 16:31

Willem:

Hoi PAPA,

Met mij gaat alles goed en ik wens jullie samen met die 2 blaffers een hele fijne Kerst toe en ik hoop natuurlijk wel dat jullie af en toe aan mij denken. Ik vind het hier wel ok hoor. Ik zing soms samen met rooie en ik krijg veel lekkers.

DAAAAAAAG PAPA van Willem
    en die twee wiebelstaarten en die rooie.

• 21 December 2007 - 19:12

Anneke & Bert:

Hallo Betty & wil.

Ook hier vanuit Zevenbergen een berichtje aan jullie, hier heeft het nog niet gesneeuwd, maar is wel alles bevroren...
    Onze kerstkaart zien jullie pas als je weer thuis bent, vandaar dat wij jullie hele Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toe wensen via deze weg.
    Geniet van deze vakantie in alle opzichten,
    wij kruipen wel wat dichter bij de kachel voor wat warmte....

• 21 December 2007 - 21:35

Hans:

he,klasse dat het tot nu toe allemaal perfect verloopt.Het klinkt of jullie al lekker ontspannen zijn
    groetjes ook aan alle dames(wel persoonlijk graag Wil)

• 22 December 2007 - 02:15

Jopie Rien:

Hi Jongens,
    Fijn dat jullie het zo getroffen hebben. Wij hopen dat de rest van jullie vacantie net zo goed gaat.
    Hier alles prima lekker warm,en druk met de komende feest dagen.
    Wij wensen jullie fijne feestdagen en veel plezier tot de volgende Email.
    Love and Best wishes Jopie en Rien

• 22 December 2007 - 11:34

John & Julie:

Hi you two, its nice to hear that you are having such a lovely time . We wish you a fantastic christmas and dont go having to much fun John Julie Missie Codie Puss and all the rest.

• 22 December 2007 - 13:06

Mariska:

Hallo Betty en Wil
    als ik dit berichtje typ dan is Rob aan het vissen op de waterweg, Bob met vriendje Mark aan het computeren en Bas had niet zoveel zin om in de kou te gaan vissen.Hier gaat alles verder zijn gang.
    Wij wensen jullie alvast hele gezellige dagen. dat zal vat wel lukken met zo`n 100.000 lieve thaise dames.
    Lieve groetjes Rob, Maris, Bas en Bob

• 23 December 2007 - 16:04

Frans En Linda:

he luitjes wat leuk om te lezen dat alles goed gaat,kerst in de zon heerlijk,bij ons kerst in de kou,maar daar komen wij ook wel doorheen,ik zou ook wel tussen 100,ooo dames willen zitten,in plaats van 3114 ado suporters in de kou,toch is het zo tomey dat als jij weg bent dan winnen weer wat,tegen top-oss 5-1,goed bericht,maar er is ook een slecht bericht, ze hebben serceance van betaling aangevraagd,dus afwachten maar weer.nou geniet verder van de vacantie hou het rustig en heel,let goed op mijn meisie.groeten en vast de beste wensen voor 2008. frans en linda.

• 23 December 2007 - 17:21

Marco En Lotje:

Hallo wereldreizigers,

Gisteren m'n verjaardag gevierd door te werken en wedstrijd te fluiten (niet echt dus..). Wel mooie cadeau's gehad en zin in de kerst!..Veel plezier met de dames daaro en neem er gerust een aantal mee in de koffer...(Lotje lees nu toch even niet mee :-p )

Groetjes en fijne kerstdagen,

Lotje en Marco

• 23 December 2007 - 19:26

Maurice:

Hoi Wil en Betty,

Kunnen we ruilen ? het is hier ijskoud de eerste schaats marathon is reeds geweest!! Met ADO gaat het super(slecht). enige lichtpuntje afgelopen weekend 5-1 van Top Oss gewonnen ga je in ieder geval nog goed de kerst in. Voor de rest nog fijne feestdagen in de zon !!

Groetjes,

Maurice & Linda