Return to PhiPhi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Return to PhiPhi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Return to PhiPhi

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

26 December 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Sinds maandagmorgen zijn we weer op het vertrouwde PhiPhi aangekomen. Het is nog steeds prachtig warm weer. Na eerste kerstdag eigenlijk niets gedaan te hebben zijn we vanmorgen vroeg naar de herdenkingsceremonie Tsunami geweest.
Net zoals vorig jaar was het ook deze keer best weer emotioneel. Na de herdenkingstoespraken met zang vanuit de verschillende geloven gingen we allemaal weer naar de grote boom die als een van de weinige de Tsunami overleefd heeft. Deze was weer versierd met kleurige linten. Iedereen kreeg rozen en orchideeen om bij de boom te plaatsen. Dit was best emotioneel. Daarna was er voor iedereen eten en drinken maar wij zijn naar de Memorial Garden geweest en hebben daar bloemen neergelegd bij de gedenkstenen. Het is niet onze gewoonte om van dit soort ellende foto's te maken maar daar er onder de lezers van deze log mensen zijn die vrienden en/ of familie verloren hebben zullen we deze week wat foto's van de ceremonie en gedenksteen plaatsen.
De Tsunami is iets wat we niet kunnen en mogen vergeten.

Groetjes,
Wil & Betty

Aangezien ADO alleen schijnt te winnen als Wil er niet bij is, denken wij erover 2 jaar weg te blijven. Dat moet voldoende zijn om de eredvisie weer te halen. Dat hebben wij er graag voor over.

• 26 December 2007 - 06:13

Rob Hoogendijk:

Het is altijd goed reisverhalen te lezen. Ook al zijn ze soms serieus. Goed om aan die dingen mee te doen. Het woord Tsunami is iets wat niet meet uit het wereld woordenboek verdwijnt. Wat ADO betreft lijkt me op dit punt alles het proberen waard. Goed dat zo'n initiatief met jullie reis samenvalt anders was het nog knap onhandig geweest. We houden de statistiekjes in de gaten. Zelf net terug uit Australie.
    Groet Rob Hoogendijk, A'dam

• 26 December 2007 - 09:46

Martha, Ben&Kids:

Hoi Betty & Wil,
    Ik heb je mail ontvangen en opgeslagen.
    Wel fijn dat we regelmatig bericht ontvangen via deze site. Hier gaat alles zijn gangetje en we zijn bij de winterefteling geweest, bleek dat er nog wat mensen waren maar dat mocht de pret niet drukken en we hebben daar een leuke dag gehad. 1e Kerstdag in Monster geweest en we moeten de groetjes doen van Gerrie en aan Gisela heb ik deze link doorgezet.
    Ook nog met Tinie aan de telefoon gezeten en in Australie is het ook alemaal oke.
    Dikke kus,
    Martha,Ben,Lars & annika ( Annika heeft zelf haar naam ingetikt)

• 26 December 2007 - 13:24

Hans:

hoop emotie,dat was te verwachten.Ik hoop en denk alleen dat jullie het nu een plekje kunnen geven,al blijft het moeilijk,voor ons niet te bevatten.Hier in zoetermeer gaat alles goed mis alleen mijn biljartavond,hoop maar dat Wil niet oefend daar.Blijft werelds zo dit contakt.En voor Wil nog een dingetje om weg te blijven,ajax verliest.
    groetjes we spreken elkaar weer gauw

• 26 December 2007 - 15:46

Wil:

Hallo lieverds,
    Het zal altijd emotioneel voor jullie blijven, maar denk ik ook heel mooi om er dan op zulke momenten te zijn.
    Mijn neef Mitch Wil, die nu bezig is met een vooropleiding om bij de politie te komen heeft afgelopen week stage moeten lopen bij ADO, had jij vast ook wel willen doen, hij vind het alleen een flut elftal en een lelijk stadion.
    Lieve groeten van ons.
    Wil, Willem, Kelly en Bibi

• 26 December 2007 - 21:39

Frans En Linda:

De feestdagen zitten erop, kinderen en kleinkind weer naar huis. Toch wel vermoeiend hoor zo'n klein meisje met grijpgrage en razendsnelle handjes. Zijn we niet meer gewend. We hebben een klein stukje op het nieuws gezien over de herdenkingsceremonie, het blijft emotioneel en nog steeds niet te bevatten dat zoveel mensen het leven hebben gelaten. Ook nu zijn er weer in Indonesië aardverschuivingen vanwege de overvloedige regenval. Houdt het dan nooit op! Wij maken ons al druk als de tuin onder water staat. Frans is al aan het inkopen voor de visvakantie in Spanje. Heb hem zelfs als Kerstkado een paar zwarte Crocs kunnen aansmeren!! En ja, ADO heeft met 5-1 gewonnen. Maar je hebt niets gemist (letterlijk en figuurlijk, want door de laaghangende mist waren de eerste drie goals niet te zien.
    Wij wensen jullie een rustige jaarwisseling en hier in Nederland zullen we een glas champagne drinken op jullie gezondheid en dat jullie veilig thuiskomen.
    Cheers!

• 27 December 2007 - 12:08

Johnny Boy & Julie:

Nice to here from you again , we are leaving on saturday for two weeks break in new south wales. we have a caravan there so we can tow the boat up and try to do some serious off shore fishing . take care and thanks for the e mails

• 27 December 2007 - 13:30

Astrid:

Leuk om te lezen en jullie belevenissen te volgen. Na de Kerst hier nu twee rustige dagen op het Spui, al zullen ze dat beneden niet zeggen. Morgenavond fijn discozwemmen met het feestje van Carline en dan een weekje vrij. Het afgelopen lange weekeinde smaakt naar meer! Vrijdag en zaterdag hebben de liefhebbers kunnen schaatsen en niet alleen op de ijsbanen.
    Alvast de allerbeste wensen voor 2008!
    groetjes,

Astrid

• 30 December 2007 - 21:49

Marcel & Patricia:

Wat fijn dat jullie in PhiPhi kunnen zijn. Nieuwtje voor Wil: Hemi speelt bij HBS C1!! Kom maar eens kijken in juni. Veel plezier.

• 31 December 2007 - 09:00

Martha, Ben & Kids :

Hoi Betty en Wil,
    Omdat het bij jullie eerder 2008 is dan bij ons stuur ik gauw een berichtje.
    Alles gaat hier goed en we gaan zo wat vuurwerk halen om het nieuwe jaar in te knallen.
    Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling toe.
    Veel liefs, Martha, Ben , Lars & Annika.

• 31 December 2007 - 10:16

Mariska:

Hallo Betty en Wil

wij wensen jullie een hele fijne jaarwisseling en een super goed 2008. verder is hier alles oke.
    groetjes Rob Maris Bas en Bob

• 01 Januari 2008 - 14:14

Gisela:

Hoi Betty en Wil,
    Wij wensen jullie een heel goed en natuurlijk gezond 2008 toe.
    En geniet heerlijk van jullie reis.Ik heb van Ben de site gekregen, dus ik ga jullie helemaal volgen.
    xxx Gisela,richard en de kinderen

• 01 Januari 2008 - 15:14

Linda En Mandy:

hello betty en wil
    een happy en gezond 2008 wensen wij jullie toe ! er ligt nu een kat naast me te sabbelen ! dat beest van mandy is echt grazzy ! bella vind het spannend die rooie plaag in huis ! liefs en een dikke knuff

• 02 Januari 2008 - 07:46

Willem:

Hallo, pappaaaaaaaa
    Gelukkig nieuwjaar !!!!!
    Willem

Hoi Wil en Betty,
    De allerbeste wensen voor 2008.
    Zouden jullie in het volgende bericht je site nog eens kunnen vermelden ik kan hem niet meer vinden.
    Dikke kus van ons.
    Wil, Kelly en Bibi

• 02 Januari 2008 - 10:30

Cathy:

De beste wensen vanuit het koude Nederland! Jullie geloven het vast niet, maar we hebben hier geschaatst, al was het maar twee dagen. Maar wat een mooie dagen! Hoop dat jullie een goede jaarwisseling hebben gehad. Geniet van al het moois en het warme weer.
    Groetjes, Cathy.

dikke kus tamara

• 03 Januari 2008 - 07:42

Peter En Lia:

Hoi Wil, Betty
    Allereerst een heel goed en gezond 2008 toegewenst,leuk die verslagen, nou nog veel plezier ook namens Joep en de erfenis Rakker

• 03 Januari 2008 - 07:51

Perry:

Hee ouwehoew.. nog de een fit en gezond tweeduizenach... 2jr en dan eredivisie...
    blijft dan maar langer weg... Hai je nog wat aan de haak geslaaguh?
    Laterrrrrrrr

• 03 Januari 2008 - 07:54

Perry:

Een bejaard koppel zit op een zondagochtend in de kerk.
    Halverwege de dienst leunt de vrouw naar haar man en zegt :
    'Ik heb juist een stil windje gelaten. Wat moet ik nu doen? '
    Haar man leunt naar voren en zegt:
    'Voorlopig niets. Als we thuis zijn zal ik een nieuw batterijtje in je hoorapparaat steken

• 03 Januari 2008 - 08:06

Jasmin:

Hallo,

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen.
    Vandaag weer begonnen met werken (na 2 weken vrij te zijn geweest).
    Groetjes

• 03 Januari 2008 - 10:08

Brenda:

De beste wensen voor 2008! Groetjes van Brenda

• 03 Januari 2008 - 15:13

Jeroen Otterloo :

Hallo Wil & Betty
    Allereerst de beste wensen voor 2008 !
    Geweldig om jullie zo te kunnen volgen.
    Ben benieuwd of de motor heelhuids is aangekomen.Veel plezier en misschien tot over een paar weken ?

Groeten Jeroen & Janneke

• 07 Oktober 2008 - 17:36

Bas:

Hallo Betty en Wil,

Eindelijk een berichtje van mij,
    Gaat alles goed ??
    Hier bij mij wel
    Ik heb laatst nog een snoekje gevangen +/- 50 centimeter ( ik heb foto)
    En Ik heb een Fc Den Haag ketting ECHT onwijs blij mee

Verder nog een helefijne vakantie en doe voorzichtig

Een onwijs goede 2008 toegewenst,

Tot gauw
    Groetjes Bas

• 07 Oktober 2008 - 17:40

Henk Struving:

Gelukkig nieuwjaar
    Yo Wil en Betty,

Het nieuwe jaar is ook hier begonnen. Tijdens de overpeinzingen gingen onze gedachten uit naar jullie. Deels jaloers natuurlijk ;O)

Zal zo op gemak eens de weblog doornemen, erg benieuwd hoe het jullie vergaat !
    Neem je niet te veel foto's ;O)

De Beste Wensen ! Dat er nog maar vele sabbaticals mogen volgen.
    Heb de weblog net bezocht, ik zag witte egels en weer enorm grote vissen met rode staarten ?
    Ziet er weer prachtig uit allemaal, afgezien van sommige voedsel soorten :O)
    Nog 3 jaar sparen, dan mogen wij pas weer ;(

Hier is weinig schokkends. Was wel een zacht oud&nieuw, heerlijk gewandeld langs het strand
    Op journaal gister de vreugde vuren uit de haag (echt hele vrachtwagens vol met pallets, en daarna moesten alle bomen nog ;o)

Op de zaak naa da wil je niet weten (ook geen schokkende zaken, en nog niets te merken van de KPN).

Take Care
    H&M