Op weg naar Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Op weg naar Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Op weg naar Krabi

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

04 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Allereest nog de allerbeste wensen voor 2008. We hebben de tickets voor morgen met de boot naar Krabi gekocht. Vanaf het nieuwe jaar was het hier erg bewolkt met veel wind. In Krabi willen we 10 dagen blijven. De eerste 6 dagen bij Stuart Gillham, die een enorm meer schijnt te hebben met gigantische vissen. 17 januari vertrekken we voor 3 nachten naar Bangkok.

De website is vanmorgen bijgewerkt en zal daarna weer in Bangkok gebeuren omdat we in Krabi de rimboe ingaan. Voor de zekerheid volgt hier nogmaals de link:

Rest ons nog om iedereen te bedanken voor de leuke berichtjes. Het ontbreekt ons de tijd om iedereen persoonlijk te antwoorden.

Groeten uit PhiPhi, het De Haag van Thailand

• 04 Januari 2008 - 06:37

Nico:

Sawadee Obi en Betty

De Beste Wensen voor 2008!!!

Oei domme ik, Wil bedoelde ik, tja heb hem al zo tijd niet meer gezien.....

Zo voor de 2e keer me reactie plaatsen, ik had weer het geluk dat na plaats reactie de site down ging voor onderhoud :(

Leuk om foto's van PhiPhi te zien, het is er nog steeds een paradijs. Goede keus om met de boot naar Krabi te gaan, deze purno was met de boot terug naar Phuket gegaan daar nog een paar overnachtingen genomen en vervolgens met de auto naar Krabi gereden.

:o 10 dagen Krabi, das best lang, ik vond er zelf weinig te doen en een beetje saai. Maarja ik ben de jungle niet in gegaan om te verdwalen ...
    Mochten jullie je vervelen in een paar uur zit je op Koh Lanta. Ik vond het destijds best appart, geen grote luxe complexen maar wel erg Thais. Helaas heeft ook daar de Tsunami huis gehouden mogelijk dat het daar ook erg is veranderd. Erg groot is het daar niet je hebt het wel 1 of 2 dagen wel gezien.

Het gaat jullie goed, een groet,
    Nico

• 04 Januari 2008 - 08:51

WIL EN BEESTENBOEL:

Hallo wil en betty,
    Wij wense jullie een goeie reis. Hier alles goed. Fijn dat je de website nog even meld ga ik vanmiddag even kijken.
    Dikke kus van ons
    Wil, Wlliem, Kelly, Bibi, Loes, Snoet, Chico, Tweety, Ricky, Monkey

• 04 Januari 2008 - 09:54

Martin:

Hallo Wil en Betty,

De beste wensen voor 2008!!

Ik zie dat Wil al aardige visjes heeft gevangen. Misschien iets voor de seizoensafsluiter. Als je ze meeneemt kunnen we gaan barbecuen.

De verdediging is niet meer wat het was zonder je. De ballen vliegen er achter elkaar in.

Je mag blij zijn dat jullie daar zitten. Hier is het koud.brrrr

Doe voorzichtig. Vooral in Pakistan en Iran.

Groet

Martin

• 04 Januari 2008 - 10:11

Betty En Wil:

Hi Betty en Wil
    Erg leuk om weer wat te horen en nog leuker om de fotos te zien,Sorry dat jullie een beetje ruw weer hebben gehad in PhiPhi maar jullie kunnen het mischien niet geloven maar wij heben verschikkelijk weer op het ogenblik, veel regen en wind sinds 24 dec hebben wij regen zo ik zal voorlopig niet meer klagen. Zag Wil zag ik het goed? was jij aan het dansen? wel jongens enjoy yourself heb veel plezier en good luck
    veel liefs van Jopie en RienXX

• 04 Januari 2008 - 14:30

Hans:

gave en indrukwekkende fotos.misschien ga ik jullie toch een keer aan de afspraak houden,met of zonder??wie weet
    tot de volgende keer maar weer

• 05 Januari 2008 - 12:50

Hans Van De Mast:

Hallo Betty en Wil,
    De beste wensen voor 2008 van je collega. Foto's geven impressie van een vakantieparadijs: veel natuur en indrukwekkende vissen ook! Beetje jaloers ben ik wel, succes wat de reis betreft. Groeten, Hans

• 05 Januari 2008 - 15:31

Pharoabike:

He Wil en Betty,

Alle goeds voor 2008!!!!!

Geweldig zoals jullie updaten.
    Gaaf om jullie zo te volgen.

Liefs
    Ton en Jacqueline
    Mitch en Steve
    en een pootje van Dixy

• 09 Januari 2008 - 16:13

Jos:

Ha (Sawadee kap)Wil en Betty,

Als jullie nog even paradijselijk willen verblijven ergens rond Krabi, raad ik jullie Ko Si Boya aan. Bijna geen toeristen daar en slechts één resort.
    Zo te zien gaat het erg goed met jullie. Zag vandaag pas dat jullie ook een echte site bijhouden. Dat wist ik niet. Heb er gelijk een favorite van gemaakt. Dan kan ik echt alles volgen.

Veel plezier nog.

Groeten,

Jos Luyckx

• 12 Januari 2008 - 20:07

Tante:

Hier een berichtje van Tante..

Laatst bij Wil van Bielder hele leuke foto's gezien, prachtige bungalow, Betty lekker zien eten met haar verjaardag en de foto's van Wil met zijn vissen zijn werkelijk geweldig. Hoop dat jullie een goed verblijf hebben en een goede reis op de motor. kijk uit. tot horens

Edith.
    P.S. mailadres van wil is: wvbielder@gmail.com

• 14 Januari 2008 - 13:34

Riet Korving:

Hallo Betty
    De beste wensen voor 2008.
    Ik geniet van je berichten!
    Leuk hoor. Het is bij jullie in ieder geval warmer als hier. Groetjes Riet

• 16 Januari 2008 - 18:34

Ben:

Hoi Betty en Wil,
    Ik probeer jullie steeds te bellen maar kom er niet door, De agent in Bangalore, Shyla Patrick heeft wat administratieve vragen. of je wil bellen
    080 25201515/ 25201516
    Hier gaat het z`n gangetje alleen Martha is weer met een griepje bezig.
    We hebben ook al de zomervakantie besproken. Het gaat naar Denemarken dit jaar.
    We kijken veel naar de foto`s en wachten met spanning op nieuwe berichten.
    Groetjes Ben
    Martha & the Kids

• 16 Januari 2008 - 19:06

Arjan:

Hi Wil en Betty,

Bij deze ook alvast - of toch nog - het beste voor 2008. Hoe was het in de rimboe? Ik lees het wel op deze log.

Groet,
    Arjan =-==== ex-col

• 17 Januari 2008 - 11:59

Pjotter:

Hi Bet, het nieuwe jaar is hier op kantoor fantastisch begonnen. Al twee grote incidenten gehad, waaronder een megalekkage. 5 etages blank en data en telefonie voor 3 dagen plat. Veel werkplekken moeten laten omzetten. Zat gelukkig niet bij jouw dienst. Is overigens allemaal weer goedgekomen en we hebben er weer een boel van geleerd. Ik hoop dat alles nog steeds naar wens gaat en wens jullie beiden nog heel veel goeds toe. gr.

• 17 Januari 2008 - 13:59

Perry:

'Bij het binnenkomen van ons land', zo sprak Geert Wilders, 'worden alle vreemdelingen een dobbelsteen overhandigt. Gooien ze 1,2,3,4, of 5 dan worden ze onherroepelijk de toegang tot ons land geweigerd.
    'En wat als ze 6 gooien?', klonk de vraag.

Geert Wilders antwoordt: 'Dan mogen ze nog een keer gooien