Van Krabi weer in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Van Krabi weer in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Van Krabi weer in Bangkok

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

19 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

De 'Rimboe' is ontzettend meegevallen. We zijn terecht gekomen in een 5 sterren visresort. In het bijbehorende meer zwemmen een aantal gigantische vissen rond,die we hebben geprobeerd te vangen met wisselend succes. In plaats van de 5 geplande dagen zijn we hier 12 dagen gebleven. De foto's zullen wel duidelijk maken waarom.

Inmiddels zijn we weer thuis in Bangkok waar we ook hier een dag met Francois zijn wezen vissen en waar we vandaag de weekendmarkt hebben bezocht.

Tussendoor hebben we nog contact met India over de motorfiets gehad. Die is als alles goed is vandaag al in India aangekomen. Twee dagen eerder dan verwacht. Volgens onze contactpersoon kunnen we maandag al een heel eind komen met het papierwerk. We hopen eigenlijk al woensdag te kunnen gaan rijden en zijn er ook echt klaar voor.

Volgende bericht is vanuit India.

De website is net weer bijgewerkt vanaf:

http://www.xs4all.nl/~asz00457/phiphi4.html

en vergeet ook niet naar de visfoto's te kijken:

http://www.xs4all.nl/~asz00457/fotoalbum.html

Groetjes vanuit een warm '37 graden' Bangkok

  • 19 Januari 2008 - 13:24

    Hans:

    die zonsondergang heeft wel iets van zoetermeer weg,maar dat zie je tegen die tijd wel.Wat een verhaal jo,moet je een hele dag hebben gekost,of heb je dat gedaan toen je ziek was.Is wel een schitterend land,de ene foto is nog mooier dan de andere.Ik vond het erg gaaf om jullie gesproken te hebben op nieuwjaarsdag,was een grote verrassing.De rust is nu wel voorbij met de grote tocht voor de deur maar wees aub voorzichtig en geniet onderweg.

  • 19 Januari 2008 - 15:49

    Wil En De Beesten:

    Hallo Die papaaaaaaaaaaaa,
    Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen.Wat een vissen zeg !
    Hier alles goed en met de kleine man ook. Hij doet goed zijn best en plagen kan hij ook. Als ik eten geef probeerd hij het bakjer eruit te wippen. Is een keer gelukt. De keer daarna was ik hem voor door gauw het plastich plaatje ervoor te houden, maar hij was slimmer er staken 2 vingers boven uit die hij wel wist te pakken, dus 2 gaten in mijn vinger. Leek wel of hij zat te lachen dat kleine spook. Hij eet goed.Van de week dacht ik zelfs dat ik mijn eigen stem bij hem hoorde kon alleen niet horen wat hij zie. Is een rare gewaarwording.
    Nou vakantiegangers doe maar voorzichtig op de motor en tot gauw.
    Dikke kus van ons.
    Wil, Willem, Kelly, Bibi en de rest

  • 19 Januari 2008 - 16:38

    Anneke:

    ach mijn lieve familie, dit zijn geen vissen dit zijn walrussen. Het deed me weer veel plezier te mogen lezen hoe geweldig jullie het hebben. ook de foto's bewijzen dat nog meer. daarom zeg ik maar laat alles lekker over je heen komen en geniet maar met volle teugen, groetjes en tot het volgende bericht bye bye liefs en groet van Anneke en Bert.

  • 19 Januari 2008 - 22:25

    Bob BH:

    Hoi vis verslaafden!

    Ik lees het ene na het andere fantastische verhaal over vangsten van zelfs vissen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ben ik nu jaloers? Best wel!!

    Als ik zo het een en ander lees heb ik sterk de indruk dat waar jullie komen het vissen nog in de opstart fase zit. Ik denk toch dat dat een voordeel is voor wat betreft de service. Als men wat langer bezig is met dit soort faciliteiten dan gaat de vriendelijkheid /service er over het algemeen toch wel een beetje van af. Zo van " de buit is binnen, ze kennen me nu en blijven toch wel komen...". Dat is althans mijn ervaring. Is dat ook zo in ZO-Azie of zal het over zeg 10 jaar nog steeds zo vriendelijk en behulpzaam zijn? Als dat zo is dan zullen de giganten die jullie nu al gevangen hebben echte reuzen zijn...

    Nou, ik hoop dat het verkrijgen van de motor zonder problemen gaat verlopen, ziet er nogthans goed uit, en dat jullie voortvarend op pad kunnen op die tweewieler zonder incidenten en vervelende ziektes.

    Greetz,

    Bob BH

  • 20 Januari 2008 - 08:18

    Martha, Ben & Kids:

    hoi Betty en Wil,
    Kan je het adres van die tuinarchitect voor ons meenemen ?.
    Moet toch wel raar zijn om dan weer in een wereldstad aan te komen.
    Hier gaat alles zijn gangetje en we gaan weer schaatsen.( niet op natuurijs want het is +10.)
    Wij hebben een vakantie naar Denemarken geboekt en Lars wil dan het liefst 3 weken naar Legoland.
    Annika doet weer haar best met zwemmen en dat gaat op die nieuwe club snel vooruit.
    Ook zijn we de kamer aan het verbouwen maar dat zien jullie wel als je terug bent.
    Geniet van jullie volgende etappe en dikke kussen van ons.
    Martha, Lars Annika , Ben & Kasja.

  • 20 Januari 2008 - 09:09

    Jopie:

    Hi Betty en Wil,
    Wat hebben jullie al weer een hoop gezien en meegemaakt he! Ik was erg blij om te horen dat de rimboe zo mooi was, en dat Wil zijn hartje heb kunnen op halen met het vissen, Ik zal er bang van zijn zo'n groot monster.
    Wel jongens gaat zo door op jullie reizen wij wensen jullie nog veel plezier, take care en een dikke kus for jullie allebij. Jopie en Rien XX

  • 20 Januari 2008 - 18:45

    Mariska:

    Hallo betty en wil

    het is daar zeker onwijs mooi. en dan die vissen die zijn super mooi.
    enne wat vakantie betreft.... wij gaan naar België tegen de franse grens. Vilage l èau d`heure. Het is niet zover als jullie maar we gaan toch weer wat verder. Verder is hier alles goed en met de mannen ook. Nou heel veel succes met de reis naar india en de reis op de motor. bas staat naast me en vraagt of jullie onwijs voorzichtig zijn.
    heel veel lieve groetjes van ons.
    rob maris bas en bob

  • 21 Januari 2008 - 04:19

    Jules:

    Hi Wil & Betty,

    I found your blog now, and other website, they are great! Shame i cannot read dutch! But pictures tell a story too. It was a pleasure to meet you both in Krabi, and i hope we will meet again next time you come back to Thailand fishing.

    Best wishes

    Jules

  • 22 Januari 2008 - 21:37

    Netty Spolders:

    wat een onwijs grote vis! Is die weer osgelaten of was die voor de consumptie?
    groetjes Netty

  • 07 Oktober 2008 - 17:47

    Adrian Hancock :

    hello wil betty

    hope you had more arapima at stuarts.Just got your message
    that your in bangkok fishing. i take it before your india adventure. let me no how you get on. should be fun think maybe il get a day in for the carp before i leave. hope will has a big fun,sure he will.
    all the best for now

    adrian fon.


  • 07 Oktober 2008 - 17:50

    John Deakin:

    Dear Will & Betty

    Thank you for your E-Mail I only spent 3 days in P P then I went to Patong for a few days then on to Singapore and now I am deep in the Malaysian jungle doing some more fishing for small Marseer and Snake heads I hope you trip goes really well I will keep a lookout for your progress I am sure you will enjoy it

    All the Best John Deakin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil en Betty

Sabbatical van 8 december 2007 tot 1 juni 2008. Eerst naar Thailand, dan India, Pakistan,Iran, Turkeije, Griekenland, Albanie, Italie, Zwitserland, Frankrijk, Belgie en dan weer terig in Nederland. De eerste weken in Thailand zijn met openbaar vervoer. In India staat onze motor klaar om terug te rijden naar Den Haag.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 66837

Voorgaande reizen:

09 Februari 2013 - 16 Maart 2013

Honeymoon in Down Under

14 December 2011 - 14 Januari 2012

Thailand 2011-2012

08 December 2007 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: