Chennai: The Eagle has landed !!!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Chennai: The Eagle has landed !!!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Chennai: The Eagle has landed !!!!!!

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

31 Januari 2008 | India, New Delhi

Hallo allemaal,

Na 12 lange dagen op de hotelkamer, minstens 75 telefoontjes en op zijn minst zoveel bekertjes koffie, reden wij vanavond om 5 minuten voor negen op ons eigen motorfietsje de parkeerplaats van ons hotel op.

Morgenochtend vertrekken we naar Hampi en daarna naar Goa. In Goa proberen we de website te uploaden omdat hier de wormen spontaan op je usbstick springen.

We gaan nu ons eerste biertje na Thailand drinken want het waren 12 zware dagen.

Groeten van een gelukkige Wil & Betty en zo'n 10.000 virussen / wormpjes.

• 31 Januari 2008 - 16:52

Jan En Patries:

Om 9 uur jullie tijd vanavond heb ik jullie mobiel gebeld, want wij vonden het een hopeloos idee, dat jullie nog steeds in Chennai opgesloten zaten.

Hampi is leuk, maar dat doen jullie toch niet in één keer? En tip: vergis je niet in Hampi naar Goa, want er zitten hele slechte stukken op de NH4, zeg maar gerust, er zitten helemaal geen stukken in die weg! En verschrikkelijk bochtig met een enorme hoeveelheid zwaar vrachtverkeer. Wees voorbereid!

Ik stuur een aparte mail met het ons laatste nieuws. We zijn o zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!! LIEFS

• 31 Januari 2008 - 17:26

Rob Hoogendijk:

Lang gewacht(niet)stil gezwegen. Erg verwacht en natuurlijk gekregen.
    Eindelijk!!! Reis ze
    Rob Hoogendijk

• 31 Januari 2008 - 19:32

Pharaobike:

He Wil en Betty,
    Geweldig nieuws, eindelijk verder op jullie motor.
    Begon spontaan kriebels te krijgen.
    Lieve groetjes van ons allemaal
    Ton Jacqueline Mitch Steve en een pootje van Dixy
    PS Nu weer verder met die hele grote G.

• 31 Januari 2008 - 20:19

Wil:

Hallo lieverds,
    Wat heerlijk dat het nu eindelijk zo ver is en wat balen die afgelopen 12 dagen. Wel heel fijn om even je stem te hebben gehoord Betty. Ik zie nu dat het bij jullie al erg laat is, dus julli biertje(s) hebben jullie al op.
    Bij mij ook wel pech want vanmorgen is mijn auto overleden. Met Willem is alles goed hij is op dit moment lekker druk, er is wel storm op komst misschien van daar.
    Goeie reis en dikke knuffels van ons.
    Wil, Willem, Kelly en Bibi

• 01 Februari 2008 - 05:55

Nico:

Moooooooooooi, heeft wel ff geduurd, maar nu eindelijk kan de India - De Haag beginnen.

Nja verbaast me niks wat betreft de wormen, India staat in de top 10 bij mij wat spam / geinfecteerde machines betreft. Nog een kaartje uitgedeeld? half jaartje virus preventie daaro lijkt me wel leuk. Tenminste als dat andere hotel er staat ;)

In Thailand waren de wormen al weg, die vreten echt alles wat beweegd.

Maareh 12 dagen op je hotel kamer, was er een uitgaans verbod of kon je daar GTST kijken?

GO GO GO, kijk weer uit naar het volgende bericht.

• 01 Februari 2008 - 07:08

Tim (C&F):

Geweldig nieuws natuurlijk! Het kan nu écht gaan gebeuren. Proost.
    Hier in Holland zijn ook een aantal motoren binnengekomen, maar dan voor de Motorbeurs in Utrecht, dat terzijde natuurlijk.
    Voorspoedige reis toegewenst vanuit Het Haagje

• 01 Februari 2008 - 07:46

Mariska:

He he eindelijk. Gefeliciteerd.
    als ik aan de 24e denk krijg ik nog kippevel. GEWELDIG. we hopen dat de reis nu voorspoedig gaat verlopen. na het berichtje van patries en jan vragen we weer en nog een keer kijken jullie heel goed uit. hier gaat alles verder goed. we nemen vanavond ook een biertje om te vieren dat jullie eindelijk verder kunnen
    lieve groetjes Rob, Maris, Bas en Bob

• 01 Februari 2008 - 14:12

Stefan:

Oh jee, de Januari patches zeker niet geinstalleerd? :)

Ben blij dat jullie de motor eindelijk hebben ontvangen en dat de reis kan starten.

Tot in Goa :) Suc6!

Groetuh,
    Stefan, Bep en de kids.

• 04 Februari 2008 - 16:54

Werner:

Hoi Wil en Betty

Via Frans en Linda gehoord dat jullie op stap zijn, dus ben het afgelopen uur bezig geweest om me in te lezen,en foto`s te kijken.
    Wat een gave reis zeg, en wat een mooie vissen hebben jullie gevangen!!(Ik moet altijd weer denken aan die garnalen en postzegels die we op Hoek van Holland vingen).
    Geniet ervan, kijk goed uit, en blijf zulke mooie foto`s maken!

Groetjes van Werner,Francis en Nora

• 04 Februari 2008 - 18:02

Marcel&Patricia:

Het ziet er allemaal indrukwekkend uit. Veel plezier op jullie mooie rit terug.
    Liefs XXXXXXXXX