Vadodara : Op weg naar Rajasthan - Reisverslag uit Vadodara, India van Wil en Betty - WaarBenJij.nu Vadodara : Op weg naar Rajasthan - Reisverslag uit Vadodara, India van Wil en Betty - WaarBenJij.nu

Vadodara : Op weg naar Rajasthan

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Wil en Betty

12 Februari 2008 | India, Vadodara

Hallo allemaal,

Vandaag een berichtje uit Vadodara.

De afgelopen dagen hebben we een aantal hele mooie wegen bereden (met uitzondering van vandaag) en een aantal hele leuke stadjes bezocht.

We hopen morgen Rajasthan in te rijden waar we de komende twee weken een aantal voor ons bekende plaatsen weer gaan bezoeken.

De eerste 2000 km hebben we er nu bijna opzitten en hadden vandaag tot twee keer toe last van een stotterende motorfiets. Na wat gepruts aan de benzinepomp, benzinekraan en benzinetank was dit weer verholpen. We hopen dat het hierbij blijft. Wat het geweest is weten we niet maar we hebben gelukkig een reserve benzinepomp bij ons.

Met ons gaat alles goed en het weer is nog steeds stralend maar zo hier en daar vooral 's avonds is de temperatuur aan het dalen (3.5 graden).

Verder is de website tot vandaag geupdate en zetten we zo weer wat foto's bij dit bericht.

Bedankt weer voor alle leuke berichtjes dit wordt zeer gewaardeerd.

Groetjes Wil & Betty en 10.000 wegopbrekingen.

• 12 Februari 2008 - 14:16

Wil:

Hallo lieverds,
    Fijn dat het goed met jullie gaat. Jullie zien er ook goed uit. Misschien had Wil allen na zijn kappersbezoek ene nekmassage nodig als ik zo naar de fot kijk. Hoop dat de motor het volhoudt. Hier alles goed. Met Wimpie gaat het uitstekend. Druk en vrolijk en snoept lekker elke ochtend zijn boterhammetje en wat er tussendoor nog komt en zo neit dan zorgt hij wel dat het komt.
    Goeie reis verder en tot het volgende bericht.
    Dikke kus van ons
    Wil, Willem, Kelly en Bibi

• 13 Februari 2008 - 10:11

Joyce :

Hoi,
    Wat een mooie foto's. Neem aan dat het niet jullie slaapplaats was op de foto..... Valt nog mee eerste onderhoud na 2000 km! Succes.
    Groetjes, Joyce Engelbarts

• 13 Februari 2008 - 11:47

Arie:

hoi wil en betty, leuk dat jullie in vadodra waren, wij zijn er nu en gaan vanavond naar aurangabad voor de caves en dan verder naar het zuiden, vergeet in gujarat de jaintempels in palitana niet en op het eiland diu kun je even lekker op verhaal komen. groetjes en veel reisplezier. arieinindia waarbenjij.nu

• 14 Februari 2008 - 11:21

Elia:

Hoi Betty en Wil,

Wat fijn dat ondanks de moeizame start in India en de slechte wegen de vaart er weer in zit, schitterende foto's! Wat zullen jullie genieten. In de Dibbetsstraat is alles oke en rustig, op nr 89 wordt nog steeds hard gewerkt om de citroengroen/gele deuren en wanden weer in een beschaafd tintje te brengen.
    Begint voor Wim en mij een vertrouwd ritje te worden. Wij houden nr 11 ook een beetje in de gaten hoor! Maar nu jullie zo ver weg zijn wordt ook dat vast minder belangrijk of verlang je af en toe een beetje naar het Haagje?

Heel veel plezier en dat er maar veel mooie en leuke dingen op jullie verdere weg door India mogen komen.

Groeten van Elia

• 14 Februari 2008 - 11:25

Riet Korving:

Hallo Betty
    Ik zit te genieten van al jullie leuke verhalen en de mooie foto's. Het is koud hier! Goeie reis.
    Riet

• 14 Februari 2008 - 18:04

Jan En Patries:

Leuk om weer "bijgemaild" te zijn. Veel dingen zijn voor ons zo herkenbaar. Er wordt mij nu veel gevraagd of ik India niet zat ben na het malariadrama. Nee hoor, we gaan gewoon weer terug.

Ik stuur jullie nog een mail apart.
    Liefs, J & P

• 14 Februari 2008 - 18:06

Patries:

En o ja, wij lopen niet in die vodden hoor. Vreselijk hè, die indiase kleding op van die boeren?

• 17 Februari 2008 - 10:08

Ben:

Hoi Betty en Wil,
    We hebben net Tinie opgehaald en gaan schaatsen vandaag. Het heeft hier flink gevroren.
    Met ons gaat het prima en met jullie ook zo te zien.
    Groetjes. Ben

• 21 Februari 2008 - 04:54

Nico:

Hey Wil en betty.

:o ik had wat achterstand. Paar verslagen gemist ..... druk druk druk ...... maar ik ben weer helemaal up2date. Geen of slechte wegen? Dus het kan nog slechter dan in Cambodja?

Nog 7 weekjes en dan vertrek ik en blijf een maandje weg. Ben erg benieuwd hoe Laos is.

Keep on rolling.

• 22 Februari 2008 - 10:17

Hans:

hoi wereldreizigers,heb al weer een tijdje niets gehoord dus jullie zullen wel in de rimboe zitten.Hier in zoetermeer gaat alles goed.Ik weet nu dat jullie gelukkig net op tijd terug zijn voor andre rieu in de arena,moet zeker voor wil een groot feest zijn.heb je wat om weer naar uit te kijken.Effe zonder gekheid,hoop dat met jullie alles oke is en dat je geniet van iedere minuut.groetjes en tot de volgende keer

• 16 Maart 2008 - 06:39

Jopie En Rien:

Hi jongens
    Erg leuk om weer wat van jullie te horen en fijn dat alles zo goed gaat Wat hebben jullie alweer genoten he! wij zijn gewoon jaloers,Maar denkt dat wij een beetje te oud worden voor zoiets,Hier is alles goed en gezond mooi weer en lekker te eten wij hopen dat het bij jullie ook zo is
    In ieder geval nog heel veel plezier ik hoop dat de motor het goed blijf doen en please stay save Lots of love Jopie en Rien
    Bye Bye X X X Ps Henny en Willem zijn ook
    goed op ogenblik wij hebben ze vorige week gezien

• 07 Oktober 2008 - 18:02

Lenie Den Heijer:

Hoi Betty,

Even een klein bericht uit DBZ, t is er nog niet echt van gekomen want ik ben erg druk met Op Afspraak en van alles en bovendien was ik de afgelopen week ziek, en vandaag voor t eerst weer begonnen.

Je hebt al heel wat beleefd he en ook al aardig wat kilometers gedraaid. Past de hele uitrusting nog steeds in de koffers of heb je inmiddels al inkopen gedaan?

t Is hier nu koud en mistig en overmorgen ga ik een weekendje naar de Veluwe, verleden week was t heeeeeeeeeeeel mooi weer, maar toen lag ik dus in bed!

Nou, heeel veel plezier en goede reis
    Lenie